TODAY'S DETAILS

10.09.2019

Tak dnes ráno jsem popadla kabát, termosku s čajem a zase běžela na vlak. Taková moje klasika, ach jo:D Na sebe jsem si vzala nové tričko z H&M, které má tu nejdokonalejší podzimní barvu! Miluji matnou růžovou a celkově nevýrazné a jednoduché věci. Proto je asi podzimní móda moje nejoblíbenější.

K tomu se i skvěle hodil přívěsek, který nesundám za žádnou cenu a dohromady to vypadalo elegantně a minimalisticky. 

A jak zvládáte ospalé podzimní dny? Já si dělám každý den bylinkové čaje do školy, čtu knížky, jím dýňové polévky a užívám si večery u krbu. 

Zítra mě čeká přehlídka šatů, tak se moc těším a určitě vám šaty ukážu na blogu. Jsou nádherné! 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky