SLOVAKIA

03.08.2019

Krásnou sobotu! S holkama jsme si před pár dny udělaly výlet na Slovensko a byl to jeden velký zážitek. Vyrazily jsme v neděli ráno a přijely pozdě večer. Takhle unavená z cesty jsem dlouho nebyla. Cestou z Prahy jsme jely lokálkou bez klimatizace (5 hodin!), ale nemusely jsme nikde přestupovat.

V úterý jsme si udělaly výlet do Bojnic, kde začalo hrozně pršet. Máme prostě štěstí, haha:D No náladu nám to ale nezkazilo, protože jídlo vždycky všechno zlepší. Zalezly jsme do nejbližší kavárny, kde jsem si vychutnala kávu a holky si daly brownie. 

Byla jsem opravdu ráda, když přestalo pršet, jelikož jsme se chtěly projít kolem nádherného zámku a dojít na stezku v korunách stromů. 

Byl to náš holčičí den, probraly jsme snad všechno co se dalo a já si to neskutečně užila! 

Byla jsem ráda, že jsem chvíli nemusela chodit na brigádu a mohla strávit čas s holkama  (i když se vidíme každý den). Ale musím říct, že po 4 dnech si užívám každou chvilku ticha, haha:D Dokonce jsem Luci přemluvila k běhání a vlastně jsme byly celou dobu na vesnici. Ráno jsme se skoro nemalovaly, chodily na procházky a grilovaly.

Teď už se jdu ale připravit na kamarádovo oslavu a těším se, až vám v dalším článku ukážu mé kosmetické novinky. Mějte se krásně!

že by naše první normální fotka?! A že jich máme:D
že by naše první normální fotka?! A že jich máme:D
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky