MONDAY RELAX

03.06.2019

Krásné pondělí! Dneska jsem se po dlouhé době dostala k tomu, abych vám napsala nějaké novinky. Už se opravdu těším na prázdniny - nebudu řešit školní povinnosti, čtvrtletky, slohovky atd...a místo toho budu fotit a psát! Hned po vysvědčení mě čeká výlet do Benátek a nemůžu se dočkat. Potřebuji načerpat novou energii a Itálie je podle mě perfektní místo! Už projíždím různé eshopy a hledám nové šaty (celá já, haha:D) 

Dnešní den jsem strávila u bazénu - jinde to ani nebylo možné! Až k večeru jsme si se ségrou rozložily podložky na cvičení a čtyřicet minut posilovaly na břicho a nohy. Sice se teď nemůžu ani smát, ale nohy mě naštěstí nebolí. Proto jsem si taky šla zaběhat a zpátky jsem sledovala západ slunce. NÁDHERA! Neměla jsem u sebe telefon, abych to vyfotila, nicméně běhání je pro mě hlavně relax. Neposlouchám žádné písničky a jen si užívám klid a přírodu. Jak to máte vy? Můj přítel se nemůže bez hudby ani rozběhnout (a já si pak nemám s kým povídat, když mě neslyší:D) 

Teď jsem si vzpomněla, že jsme byli s přítelem o víkendu v kině na Aladinovi a mně se to neskutečně líbilo! Určitě si na to zajděte - stojí to za to! 

Zítra budu pokračovat v mojí výzvě do plavek, ale o samotném cvičení vám nejspíš napíšu více v dalším článku. Mějte se krásně!

cesta do školy
cesta do školy
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky