SWIMSUIT SEASON STARTED!

19.05.2019

Dnes to bude trochu vyletněný článek, protože se asi na deset minut udělalo krásně a já hned běžela pro plavky, haha:D Opálit jsem se bohužel nestihla, nicméně to doženu přes léto! Čeká mě dovolená u moře a plánuji si pořídit několik letních kousků. Miluju totiž plavkovou sezónu, sluníčko, moře a dlouhé večery! 

S sebou k bazénu jsem si udělala vodu s citrónem a vzala si knížku o čínské medicíně. Čtu ji průběžně, když nemám náladu na romány. Tohle téma je mi hodně blízké, takže ZDE máte na knížku odkaz, kdyby vás něco podobného zajímalo.

Se ségrou jsme si dnes udělaly takový holčičí den (po mém hodinovém spánku bych nic jiného stejně nezvládla:D), nalakovaly jsme si nehty, opalovaly se u bazénu a užívaly si neděli!

V nějakém článku určitě sepíšu moje nutnosti na léto, protože je to moje nejoblíbenější období a nemůžu se dočkat! Do komentářů mi můžete napsat, co nesmí chybět vám!  

Mějte úspěšný začátek týdne, brzy se ozvu s novým článkem a všem maturantům držím palce! Za dva roky mě to také čeká, nicméně teď si ještě budu užívat zkrácenou výuku a ředitelské volno :D Dobrou noc!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky