CUTE BREAKFAST

09.05.2019

Už asi víte, že bez snídaně prostě nemůžu fungovat! A když se navíc probudím po osmihodinovém spánku do středečního volna, není nic lepšího než si vychutnat sladkou snídani!

V tomhle počasí je neskutečně těžké udržet si pozitivní a dobrou náladu...a hlavně nevyjít ze svého režimu. Mě to za poslední dny táhlo jen k lednici, seriálům a posteli. Hrůza, haha:D A to jsem typ, co nevydrží odpočívat ani jeden den, proto si nejspíš dokážete představit, jakou mám teď novou motivaci na sobě pracovat. 

Dnes jsem byla například běhat a jakmile jsem přišla domů, začalo pršet. Díkybohu, že jsem nezmokla, jinak by mé odhodlání bylo nejspíš pryč! A zítra jdu s Luci cvičit do posilovny, takže zabalit tyčinku (nejdůležitější věc na světě!) do tašky a spát:D


Nicméně vám ještě v rychlosti řeknu o skvělém nápoji. Je vegan, bez lepku a navíc výborně chutná s ‎Müsli. Podívat se můžete například zde. Já měla jahodovou příchuť a chutnalo to božsky! Určitě doporučuji Shake It vyzkoušet, protože si ho můžete udělat do školy/práce a skvěle vás zasytí...To by ode mě z dnešní zdravé příručky bylo vše (:D) a mějte se krásně! Dobrou noc!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky