PEACE OF MIND

16.04.2019

Miluji péči o tělo, proto jsem dnes byla v sedmém nebi! Ráno jsem si tedy musela zařídit spoustu věcí...čekala mě pracovní schůzka, nekonečné pobíhání z obchodu do obchodu nebo neplánovaný sraz s holkama v kavárně. Také jsem strávila asi hodinu v knihovně, protože jsem se začetla do krásného románu a ztratila pojem o čase...klasika!!!

Vlastně jsem celý den něco zařizovala, takže olejová masáž byla doslova záchrana. Přišla jsem tam o půl hodiny dříve, abych se zklidnila před masáží a vypila si čaj. Zavřela jsem oči a poslouchala krásnou melodii. 

Vůně mají opravdu vliv na naší psychiku, takže poslední dny si přidávám éterický olejíček (sladký pomeranč) do tělového mléka nebo aroma svíčky. Zlepší mi náladu a cítím se pak krásně voňavá.

Kdybyste měl někdo zájem o thajskou masáž - doporučuji TOHLE místo. Pro mě dokonalé prostředí s výborným čajem (zdarma!) a příjemnou obsluhou. Já si raději vybrala olejovou, která vůbec nebolí, tělo se krásně uvolní a zrelaxuje. 

A jelikož má být zítra naprosto jarní počasí, uděláme si s holkama piknik! Určitě také něco podnikejte, protože zážitky s kamarády vám nikdo nevezme a navíc je to lék na všechny problémy, které máte!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky