MEETUP WITH MARKETA FRANK

14.04.2019

Krásné odpoledne! Tento víkend byl pořádně nabitý, takže k blogu jsem se dostala až teď. V pátek jsme byly s holkama v kině na ♡ After ♡ a bylo to naprosto dokonalýýý! To, že brečím u každého filmu je pravda, ale nikdy se mi nestalo, že bych brečela ještě dvě hodiny po tom, co jsem si na ten příběh vzpomněla! Určitě to musím vidět znova, haha:D

Nicméně...další den jsem vstávala ve 4:00 a jela s holkama do Prahy na meetup s mojí oblíbenou blogerkou. Trochu jsem se bála, že to nestihneme (České dráhy a tak :D). Naštěstí jsme tam dojely včas a naprosto mě to místo okouzlilo. Tolik pozitivní energie, krásných slečen a dobrého jídla na jednom místě!

Všechny dortíky byly bez lepku a bez cukru, takže jsme mohly mlsat bez výčitek. Na židlích byly připravené dárečky, kde jsme měly éterický olejíček, masku na obličej, různé čajíky nebo slevu do Genesys medical. 

Byla jsem ráda, že jsem mohla přispět penízky na neziskovou organizaci Na počátku, ale čekala nás také přednáška o aromaterapii a nakonec povídání a focení s Marketou Frank. Tak krásnou, skromnou a inspirující slečnu jsem dlouho nepotkala ♡ 

O přestávce jsme s holkama udělaly pár fotek a prošly se po vile, kde jsme měly krásný výhled na Prahu. A samozřejmě, že vlak měl cestou zpátky zpoždění 20 minut (jak jinak). Naštěstí to bylo tak smysluplné dopoledne, že mi to bylo naprosto jedno... i to, že jsme si ve vlaku sedly na zem, jelikož už nikde nebylo místo, haha:D 

Dneska jsem ráda, že mám pro jednou odpočinkový den, ale zítra si půjdu nejspíš zacvičit do posilovny. To počasí je naprosto ospalý a potřebuji se nějak probrat. Taky to máte tak, že se vám nechce nic dělat, když je zataženo a prší? Já mám jen náladu na čtení nebo sledování filmů. Ale nějaký den se proflákat PROSTĚ MUSÍ. 

♡♡♡
♡♡♡
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky