ROMANTIC PHOTOS

03.04.2019

Krásný večer! Jakou jste měli středu? Já hlavně odpočinkovou (po delší době!). Ráno jsem si zašla do pekařství pro čerstvou bagetu a k tomu si ještě užívala krásné počasí. Další moje zastávka směřovala do knihovny, kde jsem byla asi dvacet minut a málem nestihla vyučování...celá já! Půjčila jsem si hlavně klasiku (Na Větrné hůrce, Paní Bovaryová, Saturnin) a hned jsem se začetla do románu od Emily Brontëové. Dám vám pak vědět, jak se mi knížky líbí!

Je to příjemná změna - dát si nějaký den v týdnu pauzu od běhání, učení, ponocování nebo sledování sociálních sítí. Jen se na chvíli přenést jinam a přemýšlet. Jak to máte vy s knížkami? Já raději čtu než se dívám na filmy. Příběh více prožívám a trvá déle, než ho celý dočtu a dozvím se závěr. 

A také jsem si dnes objednala thajskou olejovou masáž, která je velmi prospěšná pro tělo:

  • k relaxaci
  • k celkové harmonizaci, uvolnění
  • k regeneraci pokožky namožených částí těla
  • příprava před a po fyzické zátěži či sportovním výkonu
  • udržení obranyschopnosti kůže 
  • kůže je příjemně vláčná, hebká, pevná a pružná, odolnější vůči vlivům vnějšího prostředí


Mějte se krásně a užívejte zítřejšího dne, protože má být sluníčko celý den!...Holkyyyy, kdo vytáhne šaty ze skříně?


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky