Jak cestovat levně? (letenky, ubytování...)

08.09.2019

Cestování je moje láska.

Krásnou neděli vám přeju! Dnes jsem přemýšlela, o čem bych napsala článek a uvědomila jsem si, že mě za chvíli čeká další cesta do zahraničí a nebylo by špatné se s vámi podělit o mé zkušenosti a tipy!


Ubytování

Na tom se dá asi nejvíce ušetřit. My si většinou hledáme ubytování přes Airbnb nebo Booking a nikdy s tím nebyl žádný problém. Bohatě nám stačí pokoj, kam si dáme kufry a máme kde přespat. Raději pojedu autobusem za dobrodružstvím, s malou svačinou a navigací, než abych ležela 3 týdny v luxusním resortu. To by byla nuda, haha!


Vařte si

Co si budem, vařit si je vždy levnější, než si zajít do restaurace. A pokud jste v místech, kde slunce pálí - zelenina a ovoce budou chutnat uplně jinak! Já si s sebou beru krabičku na svačiny, kam si dělám jídlo na cestu a nemusím si pak nic zbytečně kupovat.


Doprava

Když jsem dokázala nacpat životně důležité věci do příručního zavazadla já - tak vy to dokážete také, haha! Takhle jsme cestovali na Krétu a levnější letenky jsme si ani přát nemohli. Máme zkušenost hlavně s leteckou společností Ryanair, ale můžete hledat a porovnávat ceny i tady: Zaleť si a Momondo


Road trip

Je to nejen levnější, ale může to být i skvělá zábava! Zkrátka se vyplatí najít si parťáky a složit se společně na benzín. Už dlouho mě láká Černá hora a Francie. Jak to máte vy, vadí vám cestování autem? Dejte mi to vědět do komentářů!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky