♡ Lago di Sorapis ♡

12.07.2019

Tak já mám za sebou (konečně!) dlouhý pracovní týden, kdy jsem lítala z brigády na brigádu. A jelikož se venku šíleně ochladilo, je čas na šálek čaje a psaní nového článku ♡

Tenhle výlet v Itálii jsme vymysleli na poslední chvíli a pro mě to byl nejkrásnější zážitek. Sepsala jsem vám nějaké tipy a informace, které by se vám mohly hodit:)

Tohle jezero jsem objevila na Instagramu a když jsme nevěděli co podniknout za výlet cestou do Rakouska, hned mě napadlo Lago di Sorapis. Vydali jsme se po trase 217, ale musíte počítat s tím, že jdete CELOU cestu do kopce. Navíc trasa je úzká a všude jsou kameny. 

miluju♡
miluju♡

Také nás v horách překvapila bouřka a po 10 minutách jsme měli všichni oblečení na ždímání. Bylo to docela vtipné, hlavně jak jsme několikrát uklouzli po kamenech. Proto s sebou nezapomeňte:

  • pláštěnku
  • batoh s velkou svačinou a pití
  • vhodnou obuv
  • ručník a plavky
  • náhradní oblečení 
  • bundu nebo mikinu

Nahoře na vás čeká něco tak nádherného, že ihned zapomenete na bolest nohou a nějaké vyčerpání. Nikdy jsem takovou barvu vody neviděla a je to až neuvěřitelné! Jen mě mrzí, že jsme k jezeru přišli až večer a nemohli zůstat déle. I tak jsme na ubytování do Rakouska přijeli v deset večer, haha:D 

Budou vás obklopovat hory ze všech stran, ticho, příroda a cestou spatříte i vodopád. Pro mě to bylo dokonalé odpoledne a nejraději bych se tam vrátila znova. To místo má kouzlo a vydržela bych se kochat několik hodin v kuse.

  1. Jsem vděčná, že mohu cestovat, objevovat nová místa a vidět tu nádheru okolo sebe♡
  2. Jsem šťastná, že jsem našla lásku, se kterou tohle všechno můžu zažít a poznat♡
  3. Děkuji za všechny příležitosti k cestování♡
♡♡♡
♡♡♡

Na fotky jsem nepoužila žádný filtr a opravdu tam taková nádhera je ♡ Pokud máte nějaký seznam vysněných míst, tohle tam určitě připište a nebudete litovat. Já jen a jen doporučuji!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky