OUTFIT OF THE DAY

19.01.2019

Krásný večer moji ♥ Jaká byla vaše sobota? Já začala můj den úžasnou snídaní a měla produktivní dopoledne. Navlíkla jsem na sebe tři vrstvy, podkolenky, čepici a šla si zaběhat. Nakonec mi nebyla vůbec zima a měla jsem tolik energie, že jsem si ještě zacvičila. Jsem ráda, že si nemusím dávat žádná taková předsevzetí. Tohle mě prostě baví!

Když už jsem u toho předsevzetí...minulý rok jsem měla sen - založit si blog a letos se chci jen zdokonalovat. Už jen čekám na nový telefon, protože s tímhle je to o nervy...každá druhá fotka je rozmazaná a to sekání se nedá vydržet, haha:D 

Dneska mi s fotkama pomohla ségra, tak vám můžu ukázat novou kabelku, kterou jsem zkombinovala s elegantním a pohodlným outfitem. 

Včera jsem se byla nakupovat s kamarádkou, ale nic hezkého jsem neobjevila a jen se mi líbila nová kolekce. Taky to tak máte taky? Ve slevě prostě není nikdy nic hezkého...takže jsme si raději koupily jídlo:D

Někdy si říkám, že bych mohla outfit oživit nějakou barvičkou...ale tohle jsem prostě já. V obchodě si pořád vybírám stejné barvičky a jen občas si koupím něco výrazného. Přemýšlím, že se na to trochu víc zaměřím a zakážu si kupovat jen bílou, béžovou a šedou. Třeba na jaro by se hodil výrazný kabátek nebo kabelka. Jsem na sebe zvědavá:D

Užijte si zbytek víkendu, já jdu rychle balit věci a za chvíli musím na vlak. Papa a pusuuuu :-*

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky