MY SUMMMER MUST-HAVES!

14.06.2019

1. PÉČE O PLEŤ

Nejdříve začnu s kosmetikou...čistící pěnu a krém používám ráno a večer. Mám s touhle značkou zkušenost cca půl roku a moc mi vyhovuje! Předtím jsem si koupila řadu od Clinique a ani jsem ji nespotřebovala. Neseděla mi vůně a pleť se vysušovala. Občas použiju také nějakou masku a peeling, nicméně tahle dvojka se stala součástí mé ranní a večerní rutiny. Je to tedy značka FILORGA (krém zde) a na akné mi moc vyhovuje:) 

2. BÍLÉ ŠATY

Bílé šaty mi tohle léto nesmí v šatníku chybět! Nejspíše si je objednám z ASOSu, kde mají několik střihů. Moc se mi líbí tenhle outfit se zlatými doplňky, plážovou kabelkou a páskovými sandálky. Pokud budu chtít trochu ležérnější look, vezmu bílé tenisky, džísku, batoh a jdu. Myslím, že budou opravdu super!

3. OPALOVÁK

Každé ráno používám krém s SPF 50 a hlavně, když jsou venku třicítky. Nemám pocit, že by mi krém mastil pleť a určitě je na léto skvělý. Objednávala jsem ho z Notina před několika měsíci tak doufám, že vydrží celé léto. Pokud máte makeup s ochranou proti UV tak si myslím, že není potřeba ho nanášet ještě pod líčení, nicméně....komu vydrží makeup u bazénu nebo v rozpáleném vlaku, že? Já se nejspíš přestanu malovat úplně. Maximálně si udělám obočí a řasy, protože stejně přijdu domů pokaždé upocená a bez makeupu, haha:D (aneb letní problémy všech holek)

4. KVALITNÍ LAKY NA NEHTY

Tento rok jsem si dala takové předsevzetí, že budu chodit s upravenými nehty. Nebaví mě je odlakovávat a pokaždé jsem nosila odloupaný lak ještě další dva týdny. Hrůza! Před pár dny jsem si koupila více letních barviček + bezbarvý TOP COAT gel, který je asi nejdůležitější na celé mé manikůře. Nehet vypadá jako gelový, leskne se a barva vydrží déle. Včera jsem si udělala zlatavý odstín, ale pak už asi budou celé léto barvičky.

5. ZLATÉ TETOVÁNÍ

Další nutnost, kterou potřebuji na léto! Nemůžu se dočkat, až budu u moře a celé ruce mi budou zdobit tyhle krásné vzory. Co na to říkáte vy? Líbí se vám více klasické černé tetování nebo dáváte přednost zlatému jako já?


Léto prostě miluju! Večerní grilování, ovoce ze zahrady, dlouhé povídání u táboráku a výlety na motorce ♡ Mějte se krásně!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky