LINEN 

25.06.2019

Takovou šťastnou náladu jsem dlouho neměla! Léto si vždycky užívám naplno a je to pro mě čas, kdy úplně vypnu a užívám si každé chvíle. Hlavně teď, kdy nemám žádné starosti (možná jen co si dám k obědu a jakou barvou si nalakuji nehty :D). Před prázdninami jsem si také udělala větší nákup a jako první vám chci ukázat TYHLE lněné zavinovací kraťasy. Materiál je naprosto skvělý, už mě přestaly bavit riflové šortky nebo džíny. 

Zepředu vypadají jako sukně a materiál je krásně lehoučký. Dnes jsem si k nim vzala krátký bílý top a myslím, že i oranžové tričko by bylo zajímavé, co myslíte?

Dnes mi navíc přišel balíček z Notina, takže nevím, co vám mám ukázat dřív! Další outfity budou už snad z Itálie, kam vyrážíme hned po vysvědčení, nemůžu se dočkat!

Na psaní a focení budu mít teď spoustu času, tak sledujte blog ať vám nic neunikne a mějte se krásně ♡

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky