FAVORITE SWEATER

30.09.2018

Krásné ráno! Jak si užíváte neděli? Já se před chvílí vzbudila a chci se s vámi podělit o můj včerejší outfit. Poslední dobou jsem si oblíbila pohodlné svetříky a plánuji si jich pořídit na zimu víc, haha:D Celý outfit jsem doplnila semišovou sukní a nesměly chybět ani mé oblíbené kozačky nad kolena.

boty Aldo, svetr zde, sukně Esmara, kabát Mohito


Celý den jsem si moc užila! V CrossCafe jsem si koupila oblíbenou kávu a cestou jsme ještě udělali pár fotek u divadla...u mě pár znamená nejméně 50, haha:D

Mamce jsem koupila oblíbené dortíky, prošli jsme se na náměstí s přítelem a celý večer jsem třídila fotky:D Ale můj plán na dnešek je celkem jasný. Učení, učení a učení. Tak krásný zbytek dne.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky