FALL OUTFIT

08.09.2019

Krásný čtvrtek! Dneska už konečně cítím podzim a moc si to užívám! Léto miluju, ale už ho bylo nějak moc, haha:D Když už jsem u toho léta - dneska jsem na YouTube nahrála vlog z Kréty a doufám, že se bude líbit. Mám z toho cestování vždycky hezkou památku a třeba za několik let se na to ráda podívám a zavzpomínám:D 

Jinak jsem vám včera nafotila outfit, který je jednoduchý a přitom elegantní. Neskutečně mě baví jednoduchost a myslím, že jsem konečně objevila svůj styl. Neříkám, že občas nemám náladu na nějakou crazy barvičku, ale tak nějak se pokaždé vrátím k neutrálním kouskům.

Poslední dobou hodně sleduji Pinterest a dám vám sem na blog nějaké fotky outfitů, které se mi moc líbí. Docela mi přestaly bavit džíny a chtěla bych si tu podzimní módu více užít!

A tyhle brýle jsem si koupila na Krétě a šedý look jsem trochu oživila něčím více zajímavým. Myslím si, že to takhle dohromady vypadá zajímavě a hlavně - jsem to pořád já!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky