CULTURE TRIP

19.07.2019

Krásný pátek! Ve středu jsme s rodinou jeli na divadelní představení o paní Medě Mládkové a musím říct, že to byla nejkrásnější hra, kterou jsem viděla. Na konci jsem se rozbrečela dojetím a měla v sobě tolik pocitů! 

Ještě předtím jsme si zašli do Starbucksu, kde jsem si koupila oblíbené latte a pak jsme se prošli po Praze. 

šťastná
šťastná

Představení se hrálo na nádvoří v Museu Kampa a byla to příjemná změna. Vyšlo nám i počasí, já měla na sobě dlouhé šaty, ale večer jsem byla ráda za bílou džísku, haha.

To místo mělo v sobě jiné kouzlo než v divadle, a proto se mi to i moc líbilo. Mohli jsme si koupit občerstvení, víno a kochat se. Ještě předtím jsem si přečetla životopis o Medě Mládkové a je až neskutečné, co tato žena dokázala a s jakým elánem žije. Tatiana Vilhelmová nádherně ztvárnila její život a bylo to dojemné, úsměvné, vtipné a překrásné. A to místo!? Nádhera!

Cestou k autu jsme si vyprávěli pocity, koukali na noční Prahu a ten den měl pro mě kouzlo. Někdy je fajn se zastavit a podívat se okolo, co se kolem děje a jaké krásy nás obklopují. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky