PODZIM! VITAMÍNY A OBLÍBENÁ JÍDLA

26.09.2019

Krásný podzimní den! Já teď sedím u krbu, piju bylinkový čaj a pustila jsem se do nové knížky. Už týden jsem nastydlá a nemůžu se toho zbavit - a myslím si, že podzim je ideální čas na pořádný odpočinek a doplnění vitamínů. Nejraději bych si šla zacvičit nebo zaběhat, ale je důležité vnímat své tělo a vím, že bych si to akorát zhoršila. A mám pro vás tipy na nějaké vitamíny a podzimní dobroty!

Psyllium

  • výborný zdroj rozpustné vlákniny
  • pro normální funkci střevního traktu
  • vyvolá pocit nasycení
  • udržuje normální hladinu cholesterolu v krvi

Spirulina a chlorella

  • podpora imunity a celkového zdraví
  • obsah železa a B12
  • tvorba červených krvinek
  • snížení únavy 
  • vitamin K

Laktobacily

  • při narušení střevní mikroflóry
  • po užívání antibiotik

další: Pupalkový olej, B-komplex, zinek 


Teplá ovesná kaše se skořicí

Vy asi víte, že naprosto ujíždím na smoothie bowl, ale poslední dobou nemám na studená jídla ani pomyšlení, brrrr! Teď jsem si zase udělala po dlouhé udělala ovesnou kaši se skořicí, nastrouhaným jablkem, medem a ořechy. Mňam! 

Dýňová polévka

Moje mamka umí tu nejlepší a já si vždycky říkám, že si sepíšu recept a pokaždé zapomenu, haha:D Příště už určitě bude a možná ji zkusím uvařit i sama! Miluji si tam nasypat slunečnicová semínka a vždycky jsem líná je opražit. Kdybych měla spočítat, kolikrát jsem ji od září měla, nedopočítám se. 

Perníková káva

Ano, vždycky jsem říkala, že kávu nikdy pít nebudu a že mi nechutná...nikdy neříkej nikdy. Včera jsem si ji udělala z kávovaru, přidala mandlové mléko, perníkové koření a trochu arašídového másla a mixovala. Krásně se to napěnilo a chutnalo to lépe než z kavárny. Hlavně když si k tomu otevřete knihu a začtete se v deštivém dni.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky