YOGA

22.10.2018

Krásné pondělí! Zítra mě čeká další lekce jógy a neskutečně se těším! Jógu neberu jako cvičení, abych zlepšila postavu a pořádně se zapotila. Je to hodně o dýchání a uvědomění si svého těla. 

  • První věc, kterou řeším, je oblečení. Chci se cítit hlavně dobře, takže většinou zvolím pohodlné legíny a volnější tričko. Cvičíme na boso, takže potřebuji už jen vodu a podložku na cvičení.
  • Hodinu začínáme prodýcháváním, soustředím se pouze na svůj dech. Snažím se dostat ze sebe každou myšlenku a vnímat jen nádech a výdech. Není to moc lehké, když mám plnou hlavu myšlenek, co musím udělat a zařídit další den. Ale postupně to jde:) 
  • Plný jógový dech je nejdříve břišní, hrudní a nakonec podklíčkový. Tělo vám pak tvoří takovou vlnu. Základní pozice je leh, v tureckém sedu je to náročnější.
  • Po dechovém cvičení přejdeme na náročnější pozice - Ásany. Ani nevíte, jak mi z toho bolelo celé tělo, než jsem si trošku zvykla. Spousta poloh pomáhá například na štítnou žlázu, ledviny, nervový systém atd...
  • Poslední věc je relaxace. Prostě máte pocit, že žádné tělo nemáte, jen vnímáte svůj dech. To mám na józe asi nejraději:D Vždycky jsem tak příjemně unavená a šťastná.


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky