VEGAN SVAČINY + RECENZE NA TYČINKY

28.11.2018

Poslední dobou jsem na blog neměla moc času a je neskutečné, jak mi to psaní chybí. Připravuji vánoční článek, kde nebudou chybět recepty na zdravé cukroví. Asi se do toho pečení pustím v sobotu, nicméně jsem sepsala recenze na vegan tyčinky. Já je doslova miluju a umřela bych bez nich! ♡

Ještě jsem vám chtěla ukázat, jaké svačinky jsem dnes jedla. Vegan kokosový řez, toast s tempehem a oblíbený tapiokový dezert. 


NEJLEPŠÍ VEGAN TYČINKY!

Já si tyhle tyčinky kupuji ve zdravé výživě, ale dají se sehnat už skoro všude. Vybrala jsem čtyři nejlepší, tak je nezapomeňte vyzkoušet!

Tahle firma vyrábí i proteinové, ale nejvíce mi chutná s marakujou a kokosem. Je bez přidaného cukru, raw a vegan. Obsahuje pouze datle, kokos a marakuju! 

Typická podzimní svačinka. A výborná! 

Složení: datle 50%, jablko 25%, kešu ořechy 12,5%, mandle 12,5%

RAW PALEO je dražší tyčinka, ale obsahuje 21% proteinu. Neobsahuje sóju, lepek ani přidaný cukr. A já miluji arašídy...vlastně všechno kde jsou:D

A poslední oblíbenec - ŽIVAN ENERGY. Tuhle tyčinku jsem ochutnala nedávno a moc mi chutnala. Má čokoládovou chuť a obsahuje chia semínka!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky