ROMANTIC VENICE - DAY 3

04.07.2019


Kouzelné Benátky si rozhodně zaslouží pár cestovatelských tipů. A jestli se tam chystáte, budou se vám určitě hodit!



  • Do Benátek bych rozhodně nejezdila autem - parkování je tam drahé a navíc autobus jezdí každou chvíli. Myslím, že za parkování (pár kilometrů od Benátek) jsme platili cca 4 eura. 
  • Jízdenku si kupte předem! Cestou z Benátek je to v pohodě - lístek si koupíte snadno ve městě, nicméně na zastávce, odkud jsme jeli my se nedalo nikde nic koupit a řidič se okamžitě rozjel.
  • Pokud si budete chtít zajít na oběd nebo vychutnat kávu, počítejte s tím, že platíte i za sezení v restauraci. Nám připočítali 2 eura na osobu.
  • V uličkách mezi baráky těžko najdete signál. My jsme hledali jednu kavárnu půl hodiny a byla od nás 2 minuty. Občas je to tam jako v bludišti, haha:D
  • Holky, kupte si klobouk a nezapomeňte na barevné oblečení, protože Benátky si o to přímo říkají! Italky mají nádherný vkus, vždy jsou krásně upravené a chovají se jako dámy. V obchodech s módou najdete překrásné kousky (a levné). Já například narazila na obchod, kde měli vše za 10 euro. Vybrala jsem si romantickou halenku v bílé barvičce (poslední dobou má oblíbená) a brzy vám ji ukážu i tady na blogu.
  • Holuby jsou na každém rohu a přijde mi, že spíše lidé berou ohledy na ně, haha:D Myslím si, že se ani nesmějí krmit.
  • Pohodlné boty s sebou! Samozřejmě že u mě zvítězila paráda a vzala jsem si páskové sandálky. Kdybych si sedla do kavárny, bylo by to v pohodě, ale já si raději procházela město a našla nádherná místa.


  • Zmrzlina = povinnost 
  • Pizza = povinnost 
  • Klobouk = povinnost
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky