MY NEW PRODUCTS

04.10.2018

Krásný čtvrtek! Týden už je skoro u konce a já se před chvílí vrátila z jógy. Neskutečně se těším na další hodinu:D Lektorka zapálila svíčky a byla tam příjemná atmosféra. Na konci se vždy dělá relaxace, tělo se krásně uvolní a vy se soustředíte jen na svůj dech. Jinak jsem si v poslední době oblíbila pár produktů, takže jsem je všechny sepsala v článku. Užijte si hezký zbytek večera:*

1. Laky claire's

Koupila jsem si šedý (matný) a růžový (třpytivý). Naprosto dokonalé barvičky do podzimního počasí! Vždycky si dávám dvě vrstvy a lak mi vydrží celý týden. Určitě si zajdu koupit další      a budu je různě kombinovat.


2. Highlighter (Makeup Revolution)

Mám ráda přirozený tón pleti, takže tenhle highlighter jsem si moc oblíbila! Jemně mi rozjasní pleť a hlavně se skvěle nanáší. Mám odstín LIQUID LUMINOUS GOLD. Dole v článku budete mít odkaz:*


3. Makeup CLINIQUE

Neznám lepší makeup:D Vždycky mi sjednotí pleť a stačí ho opravdu málo. Slečna v Douglasu mi poradila, jaký odstín si mám koupit. Nedělá oranžové fleky a má skvělou konzistenci. Když jsem si kupovala makeupy z drogerie, byla jsem vždycky celá oranžová a po půl roce jsem je stejně vyhodila :D

4. Kérastase (šampon + maska)

Poslední produkt se týká vlasů. Tuhle značku mi doporučila kadeřnice a po umytí jsem měla vlasy vyživené, jemné, ale zároveň neztrácely hustotu. Řada RESISTANCE pro jemné a zničené vlasy a mně moc vyhovuje. Jestli máte jiný typ vlasů než já, nejspíš vám budou vyhovovat produkty z jiné řady:) 



šampon ZDEmaska ZDE, highlighter ZDE, makeup CLINIQUE ZDE

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky