MOJE PÉČE O VLASY

07.02.2019

Naše tělo, pleť, nehty, ale i vlasy jsou odrazem toho, jak zdraví jsme. Všechen stres, špatné stravovací návyky, nedostatek vitaminů, tekutin, pohybu nebo spánku se projeví na našem těle. Proto bych chtěla na začátek napsat, že je důležité se zaměřit i na vnitřní výživu vlasů. Nestačí jen používat kvalitní kosmetiku a olejíčky. Samozřejmě velkou roli tu hraje také genetika, ale sepsala jsem vám moje tipy, které pomáhají mně. I genetiku můžeme správnou životosprávou ovlivnit:) 


Jakou používám vlasovou kosmetiku?


Vlasy jsou symbolem ženskosti a krásy, proto bychom měly o své vlasy pečovat a dopřát jim kvalitní produkty. Já už používám pár měsíců vlasovou kosmetiku od značky Kérastase a jsem moc spokojená. Když si umyji vlasy jiným šamponem, hned se mi začnou cuchat a nejdou rozčesat. Takže holky, pokud máte suché a roztřepené konečky a chcete dopřát vlasům větší péči, za mě je Kérastase největší TOP! 

(šampon Nutritive ZDE, maska Nutritive ZDE, maska na roztřepené konečky ZDE, olejíček ZDE)


A jelikož mám v rodině pět kadeřnic, vyzkoušela jsem spoustu dalších šamponů a kondicionérů. Sepsala jsem vám ty nejlepší, které jsem používala a vyhovovaly mi nejvíce (jsou také cenově dostupnější)



1. L'Oréal Professionnel Série Expert Nutrifier (ZDE)

Tuhle masku mi doporučila kadeřnice, sice jsem neměla tak vyživené vlasy, jako když použiji Kérastase Nutritive, ale pokud hledáte cenově dostupnější variantu, tak za mě doporučuji! 


2. Wella Professionals Oil Reflections (ZDE)

Tohle sérum mi kadeřnice dala po melíru a musím říct, že je to malý zázrak. Vůbec jsem je neměla zacuchané a suché (po zesvětlení!), nicméně není nad přírodní barvu. Melír mi odrůstá minimálně půl roku a už bych si ho nenechala znovu udělat. Jaké máte vy zkušenosti s melírem? Podle mě trpí nejvíce jemné vlasy, které jsou křehké a slabé.  


3. Coconut Water

Když jsem byla ve Španělsku, celý pobyt jsem si myla vlasy kokosovým šamponem (úžasně voní), pak použila kondicionér od stejné značky a navíc dala do konečků kokosový olej. Ten používám i teď. Je to takový přírodní zázrak.

Šampon i kondicionér jsem koupila v DM :)


4. Dusy - Argan Oil Serum (ZDE)

Pokaždé, když jsem u babičky v kadeřnictví, si beru tenhle olejíček a dám si ho třeba třikrát do konečků. Arganový olej v tom krásně voní a navíc mi nikdy nezmastí vlasy!



Úprava vlasů, suché šampony, laky a gely


SUCHÝ ŠAMPON - Používám ho hlavně kvůli objemu, vlasy jsou pak nadýchané, nevypadají mastně a můžu si je umýt až po čtyřech dnech, můj nejoblíbenější ZDE

OCHRANA PŘED TEPLEM - Nikdy na ni nezapomínám, jelikož kulmy, žehličky a další pomocníci narušují strukturu vlasů. Používám ochranný sprej od Welly - ZDE (hydratuje, dodává hebkost, lesk, vyhlazuje vlasové vlákno)

LAKY A GELY - Gely vůbec nepoužívám, ale co se týče laků...bez nich bych nemohla nosit žádné culíky ani drdoly. Okolo čela mi dorůstají jemné vlásky, takže by mi jen trčely okolo hlavy:D 


Strava a vitamíny 

Možná už víte, že se o zdravou stravu zajímám, ale proč jsem ji zařadila do článku o vlasech? Už na začátku jsem psala, že je důležitá i vnitřní výživa vlasů. Samozřejmě tam patří také vitamíny jako zinek, selen, B12, vitamin D atd. 

Také se snažím doplňovat vitamíny ve formě potravin. Každý den si dám ovocné smoothie, čerstvý zeleninový salát, horkou vodu s citronem a hrst ořechů. I takové maličkosti můžete tělu dopřát.




Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky