MATCHA BOWL

26.02.2019

Tento prášek ze speciální odrůdy zeleného čaje pochází z Japonska a má úžasný vliv na naše tělo. Komu ale nechutná smíchaný s vodou, může ho přidat např. do těstovin, dezertu, latte nebo lívanců. Já dnes vyzkoušela smoothie bowl, jelikož mi samotný čaj vůbec nechutná. Naopak mi přijde, že v kombinaci s ovocem má zajímavou chuť a moc jsem si na snídani pochutnala! 

Ingredience:

  • banán
  • 1/2 avokáda
  • pár kapek citronové šťávy
  • trocha mandlového mléka (dle požadované hustoty)
  • lžička matcha čaje
  • oblíbený protein (nemusí být)
  • lžička arašídového másla
  • 1/2 manga
  • oříšky (para, pekanové, mandle...)



Nezapomeňte si ještě udělat sklenici teplé vody s citronem a protáhnout celé tělo. Věřte mi, že tohle je nejlepší začátek dne. Navíc bylo venku tak krásně, že jsem hodinu cvičila na zahradě jógu a nějaké cviky na zpevnění. Krása! Už mi to jaro chybělo, haha:D

Mějte krásný zbytek večera, já jdu naplánovat nějaké jarní články na blog a pak si pustíme se ségrou film. Včera jsme viděly Pýchu a předsudek a bylo to krásné! ♡

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ VEGAN ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky