FOOD Q&A

21.10.2018

Jíš zdravě?

Vždycky jsem měla raději zdravější jídlo. Moje tělo nemá potřebu jíst smažené brambůrky nebo mekáč...Takže, jím hodně zdravě a konečně jsem našla takový balanc a zjistila, co mi nejvíc chutná a vyhovuje:)


Jsi vegetarián nebo vegan?

Vegetarián:) Ale veganské jídlo mám taky ráda. Maso mi prostě nechybí, jím hodně luštěnin, proteinů atd...


Co si většinou děláš k snídani?

Moje nejoblíbenější jídlo dne! Jím hodně ovoce, abych měla energii. Například smoothie. Dám do něj oříšky nebo arašídové máslo, aby mě to nasytilo na delší dobu. Mám ráda ovesnou nebo jáhlovou kaši, vajíčka a zeleninu. 

Jak jíš zdravě, když chodíš do školy?

Předchozí večer si udělám velkou svačinu (tofu salát, ovoce, pečivo, smoothie, muffiny atd...) Tyčinky jsou také super. Nechodím na obědy do školní jídelny, protože kousek od školy je zdravá restaurace. Mají tam výborná jídla:D


Nejoblíbenější jídlo?

Avokádové sushi a polévka z dýně hokaido


Nejoblíbenější dezert?

Brownies a raw dortíky

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky