BUDDHA BOWL & MY NEW WORKOUT ROUTINE

06.11.2018

Krásné úterý všem! Dnes mám trošku náročnější den. Přijde mi, že nic nestíhám. Po škole jsem si šla zaběhat a zacvičit. Vždycky mám ze sebe super pocit, že jsem volný čas využila co nejlépe:D Když už jsem to cvičení nakousla, na konci článku máte sepsanou mojí novou workout rutinu:D 

Jinak jsem vám nafotila můj dnešní oběd, který jsem si stihla sníst mezi lítačkama po Plzni ♥  Zeleninová mísa je vždycky nejlepší věc na světě, haha:D Šaty na přehlídku mám konečně vyzkoušené, teď už mě čeká jen jóga a pohodový večer:)

  • quinoa
  • tempeh
  • salát
  • brokolice
  • květák
  • kari
  • pečená dýně
  • hrášek
  • rajčátka


NEW WORKOUT ROUTINE

Cvičím pravidelně pořád, ale bez jakéhokoli rozvrhu. Chci se teď trošku hecnout a vidět větší výsledky. Nicméně si myslím, že psychická stránka člověka je stejně důležitá jako fyzická, proto jóga patří do cvičebního plánu. Je důležité, abychom na chvíli vypli své myšlenky, zapomněli na povinnosti a shodili ze sebe všechen stres...naučili se vnímat své tělo a brát ho takové, jaké je:)


PONDĚLÍ - 20 min cvičení na břicho (jestli vás zajímá, podle kterého videa cvičím, je tady), 10 dřepů, běh 30 min

ÚTERÝ - jóga, 10 min pilates

STŘEDA - 30 min běh, 10 dřepů s výskokem, 10 dámských kliků

ČTVRTEK - jóga

PÁTEK - posilovna (minimálně hodina)

SOBOTA - běh, cvičení na břicho 

NEDĚLE - protahování a velká lžíce arašídového másla za odměnu:D


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky