A LITTLE DIFFERENT OUTFIT 

06.04.2019

Krásnou sobotu! Dnes mám pro vás trochu odlišný outfit než obvykle, nicméně se mi to neskutečně líbí! K sukni jsem zvolila krátký top a podle mě to dohromady vypadá zajímavě a žensky. A jelikož víte, že tmavé barvy ke mně úplně nejdou, celý look jsem oživila světle růžovou koženkou.

Před focením jsem si zašla do oblíbeného Fresh baru a místo brownies jsem vyzkoušela bezlepkový dezert s jablky a ořechy. K tomu jsem se začetla do nově půjčené knížky a vychutnala si výborné latte. Vždycky si ho dávám s rostinným mlékem a chutná mi tak nejvíc!

Jinak doufám, že si užíváte víkend. Dneska jsme s holkama vyrazily na kola a zastavily se na zmrzlině. Takhle si představuji dokonalé sobotní odpoledne. Posílám všem pusu a mějte se krásně!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky