♡ WEIDEN ♡

01.12.2018

Krásný večer! Udělejte si čajík a dejte si nějaké cukroví, protože tyhle fotky vám vykouzlí vánoční náladu stejně jako mně. Weiden je doslova pohádkové městečko, na každém rohu obchůdek, krásná výzdoba, světýlka...prostě nádhera. Nejdříve jsme jeli nakoupit jídlo (něco vám ukážu v dalším článku) a pak jsme se šli projít kouzelnými uličkami.

S mamkou jsme se zastavovaly u každého obchůdku a zatoulaly jsme se, klasicky, v čokoládovém ráji! Tam byla každá čokoláda nejroztomilejší věc na světě. Vybrala jsem si hvězdičky, které jsem vám musela vyfotit ♡ (a ty sobíci vedle!) 

Na trzích byla tahle (perníková) chaloupka, kde jsme si nějaké ty perníčky koupili. Doma jsem si je hned snědla, zatímco jsem upravovala fotky a koukala na Czech Social Awards. Mimochodem, blogerku roku vyhrála moje oblíbená ♡Marketa Frank♡

Užijte si zítřejší adventní neděli (a nezapomeňte zapálit svíčku). Já se půjdu podívat na rozsvícení stromečku u nás na vesnici, kde se pije horký svařák, zpívají koledy a ochutnává domácí cukroví. Posílám pusu a mějte se krásně♡

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky