♡ REGENSBURG ♡

04.11.2018

Krásnou neděli všem! Já jsem si před chvílí udělala lívance a začala jsem třídit fotky ze včerejšího výletu do Německa. Původně jsem plánovala, že si tam nakoupím dárky na Vánoce, ale nějak to nevyšlo:D Nicméně jsem objevila úžasný svetřík, ve kterém budu snad i spát.

Po několika hodinách jsme se šli projít do města a vzala jsem si s sebou avokádový wrap. Moc mi chutnal! Našla jsem si recept, tak se můžete inspirovat se mnou:)

DRESING

  • jedna kostka sýru Lučina ( pro vegany lze vynechat a přidat více tofunézy)
  • 2 lžíce majonézy / tofunézy
  • cca 1 lžička šťávy z limetky
  • sušený česnek
  • sušená cibule
  • chilli
  • špetka kurkumy
  • kari
  • sůl
  • pepř

INGREDIENCE

  • zralé avokádo (1 ks)
  • švestková rajčata (4 ks)
  • střední mrkev (1 ks)
  • salát dle chuti ( polníček, ledový, římský, klidně si udělejte i mix)
  • wrap placky, nejlépe pokojové teploty (4 ks)

POSTUP

  • Avokádo a rajčata nakrájíme na kostičky nebo plátky, mrkev na jemné plátky pomocí škrabky nebo ji můžeme nastrouhat, salát natrháme a dobře osušíme.
  • Připravíme si dresing, který je velmi jednoduchý, vše smícháme dohromady a okořeníme dle chuti.
  • Na připravenou placku rozetřeme jemně dresing, položíme salát, avokádo, mrkev, rajče, cibuli a zase zakápneme dresingem. Kdo chce, může si ještě náplň lehce posolit a opepřit.

Katedrála sv. Petra


boty CCC, kabelka ZDE, džíny TALLY WEiJL, svetr ZDE


♡
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky