♡ DRESDEN ♡

25.04.2019

Krásný čtvrtek! Dnes mám pro vás trochu cestovatelský článek a spoustu krásných fotek z úterního výletu do Drážďan ♡ 


  • Ráno nás čekala návštěva Německého muzea hygieny, kde byla spousta zajímavých věcí o lidském těle. Mohli jsme si vyzkoušet různé pokusy a spoustu dalšího! Pokud plánuje někdo výlet do Drážďan - určitě si tam udělejte zastávku:)


  • Co nikdy nesmí chybět na výletě je ovocné smoothie. Kupuji si to naprosto všude, protože mě nápoj zasytí a mám více energie. 
  • Další zastávka byla ve Zwingeru, kde se nachází obraz Sixtinské madony od Rafaella. Nevím jak vy, ale já naprosto miluji umění a galerie. U každého obrazu se doslova zastavím a zírám, haha!
  • Další dominantou města je rozhodně Frauenkirche, odkud jsme měli nádherný výhled na celé Drážďany. Foukal docela silný vítr, takže nahoře to byla katastrofa! Navíc tam vedly dost nebezpečné schody, ale ta podívaná rozhodně stála za to!
♡♡♡
♡♡♡
okolo Zwingeru jsou překrásné zahrady!
okolo Zwingeru jsou překrásné zahrady!

Ještě bych vám chtěla napsat nějaké věci týkající se mého dnešního stravování. Na jaře si myslím, že by se tělo mělo pročistit a proto jsem si udělala takový DETOX DAY. Ráno jsem měla smoothie s avokádem, které mě hodně nasytilo a nedostala jsem hned hlad. K obědu jsem si koupila bazalkové osvěžení (s řapíkatým celerem a matcha tea) a teď dojídám zeleninový salát + banánový fresh! Tak co, kdo jde do toho se mnou? 

PS: Nezapomeňte pít dostatek vody s citrónem!


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky