KARLOVY VARY

08.08.2019

Tak tenhle týden mám hlavně akční! Lítám z jedné brigády na druhou, mám rozečtené 2 úžasné knížky, chodím běhat, cvičit (zrovna včera jsme byly s holkama na pilates) a nestíhám ani spát - klasika. Dneska ale opravdu dopíšu článek a půjdu:D

Také jsme si s babi a dědou udělali výlet do Karlových Varů a užili si krásné odpoledne. Samozřejmě jsme cestou zpět nevynechali zastávku v restauraci, kde jsem si vychutnala kávu bez mléka a pak jsem ještě dostala chuť na řecký salát. 

Pokaždé si dávám oplatku, ale neodolala jsem ani vegan čokoládové zmrzce, mňam! A co říkáte na letní počasí? Mohlo by být více sluníčka, že? Zítra se to snad trochu vyjasní a bude to na koupání. Já si léto užiju ještě na Krétě, kam letíme za necelé 2 týdny. Už jsem si byla vyzvednout nové čočky (jinak nikdy nic nevidím, haha:D) a bude nakupování nových plavek. Jupíííí! Vždycky se těším na takové dovčové předpřípravy - nakupuji nové oblečení, hledám zajímavá místa (chceme se podívat asi na 10 pláží), vybírám knížky, plavky, krémy. No holky, znáte to:D

nádhera!
nádhera!

Do Varů jsem si vzala pohodlné kraťásky v modré barvě, kterou bych si chtěla udělat i na nehtech. A zlaté sandálky mám moc ráda, ale jak mi z nich bolely nohy! Teď nosím jen tenisky, haha. Zítra mě čeká opět vstávání do práce, ale celkem se tam těším. Ráno vždycky pokecáme s holkama a den mám hned veselejší. Mějte se krásně!


kraťasy TALLY WEiJL, top New Yorker, kabelka H&M 


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky