GET READY WITH ME FOR DATE

23.09.2019

Krásný začátek nového týdne! Dnes mám pro vás takové beauty okénko a to hlavně proto, že jsme s přítelem měli včera 3,5 roční výročí. Už se těším na to čtvrté a nekonečně dalších! Šli jsme se klasicky najíst a do kina na horor (i když by to měl být spíš romantický, haha). A tohle byl můj makeupový look. Před pár dny jsem si objednávala dost věcí z Notina a všechny vám nalinkuju dolů do článku. PS: Trochu mimo téma - také máte pocit, že jíte jen dýňové polévky? Já už dnes měla 4. talíř a o víkendu ani nemluvím:D Tak to by na úvod stačilo a jdeme na makeup.

1. krok

Miluji líčení a je pro mě nejdůležitější sjednocená pleť. Teď jsem si nově objednala TENHLE od Estée Lauder a musím říct, že jsem nemohla vybrat lépe. Už jsem si ho přála hodně dlouho a mám ho v odstínu 3C2. Dále nanesu pudr a světlý korektor pod oči a základ mám hotový.

2. krok

OBOČÍ. Pokud holka nemá hezky vytvarované a upravené obočí, zkazí to celkový výsledek. Nemusíte ho mít vyloženě dokonale vykreslené, ale mám na mysli vytrhané a křivé obočí. Měla jsem také jedno období, kdy jsem si ho malovala tlusté a nevypadalo to hezky. Teď si ho barvím sama (TÍMHLE), nicméně tužky mám také moc ráda a konkrétně TAHLE od Nyxu je moje nejoblíbenější.

3. krok

Mám ráda hlavně hnědé, zlaté a růžové stíny, ale včera jsem přidala i trochu fialové a oko zvýraznila v koutku světlým stínem. Do školy nebo v běžné dny nosím hlavně třpytivou růžovou nebo matnou hnědou:)

4. krok

Holky není nic horšího než mít všude rozmazanou řasenku, proto si vždycky beru uchošťour (nevím, každý tomu říká jinak) a na konci to setřu z víčka a dám korektor pod oči a přepudruju. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky