BEACH DAY 

30.06.2019

Nechápu, kde se ve mně bere tolik energie! Už je půlnoc a já ještě upravovala fotky. Vím, že zítra bych je nestihla dát na blog (máme opět nabitý program) a vstáváme hodně brzy. Budu muset dospat všechno v autě, haha! 

Dnes jsme potřebovali trochu odpočinkový den a strávili jsme celou neděli na pláži. Ráďa mi vylovil tisíc krásných mušliček a vyfotili jsme i nějaké fotky. Také jsem si vzala s sebou plážové šaty, bez kterých snad nikdy nevyjdu na pláž. Je super si je vzít k občerstvení nebo na procházku.

velká mušle z velké lásky
velká mušle z velké lásky

Zítra nás čeká dlouhý a náročný den, ale nemůžu se dočkat na nové zážitky. Cestování miluju! Nevadí mi ani ty šílený vedra, prostě jsem šťastná a vděčná:)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky